Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε ΑΤΜ, δεύτερο κρούσμα σε μία εβδομάδα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Φωτιά σε μηχάνημα ανάληψης χρημάτων στη Θεσσαλονίκη προκάλεσαν με εύφλεκτο υλικό άγνωστοι τα ξημερώματα.

Συγκεκριμένα, η φωτιά εκδηλώθηκε γύρω στις 04:30 σε ΑΤΜ τράπεζας που βρίσκεται επί της οδού Ολυμπιάδος.

Στο σημείο έσπευσε άμεσα ένα όχημα της πυροσβεστικής με τρεις πυροσβέστες ωστόσο δεν χρειάστηκε η επέμβασή τους, καθώς όταν έφτασαν στο σημείο η φωτιά είχε ήδη σβήσει.

Πρόκειται για το δεύτερο κρούσμα μέσα σε μία εβδομάδα, μετά τη φωτιά που εκδηλώθηκε σε αντίστοιχο ΑΤΜ τράπεζας στην Αγίου Δημητρίου.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.