Skip to main content

Ισόβια στον πρώην ταμία του δήμου Ιωαννιτών για υπεξαίρεση

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ισόβια κάθειρξη επέβαλε το τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων στον πρώην ταμία του Δήμου Ιωαννιτών, ο οποίος κατηγορείτο, για την υπεξαίρεση 1,3 εκατομμυρίων ευρώ.

Η υπόθεση είχε αποκαλυφθεί το καλοκαίρι του 2013 μετά από οικονομικό έλεγχο, ενώ η ακροαματική διαδικασία διήρκεσε περίπου 2 εβδομάδες.

Σε ποινή φυλάκισης τριών ετών με αναστολή, καταδικάστηκε η Διευθύντρια της Οικονομικής Υπηρεσίας κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα.

Ο πρώην ταμίας στην απολογία του υποστήριξε την αθωότητα του λέγοντας πως το κατηγορητήριο, είναι «κατασκευασμένες λογιστικές αλχημείες», ενώ αμφισβήτησε το πόρισμα τεσσάρων ελέγχων.

Σε δηλώσεις του ο δικηγόρος του πρώην ταμία, Δημήτρης Δήμος, ανέφερε πως ο εντολέας θα κάνει έφεση και τόνισε πως ζητεί να συμπεριληφθούν στην δικογραφία, τα αντίγραφα όλων των παραστατικών, με βάση τα οποία έλαβε την απόφαση η επιτροπή που έκανε την έρευνα για το έλλειμμα.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.