Skip to main content

Την Πέμπτη στη Βουλή το νομοσχέδιο για την πώληση του 67% του ΟΛΘ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Mε ευρεία πλειοψηφία εγκρίθηκε από την αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή το νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του 67% μεταξύ του Δημοσίου και του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.

Υπέρ ψήφισαν ο ΣΥΡΙΖΑ, η Νέα Δημοκρατία, οι ΑΝΕΛ και το Ποτάμι, κατά το ΚΚΕ και η Χρυσή Αυγή, ενώ η ΔΗΣΥ και η Ένωση Κεντρώων επιφυλάχθηκαν να τοποθετούν στην Ολομέλεια.

Το νομοσχέδιο εισάγεται στην Ολομέλεια την ερχόμενη Πέμπτη με τη διαδικασία του επείγοντος.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.