Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία για τις αυξήσεις των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συγκέντρωση στο άγαλμα Βενιζέλου και πορεία διαμαρτυρίας σε κεντρικούς δρόμους της πόλης πραγματοποίησαν το μεσημέρι πολίτες που αντιδρούν στις αυξήσεις των εισιτηρίων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).

Οι συμμετέχοντες στην κινητοποίηση ζητούν να μην υπάρξει αύξηση στην τιμή των εισιτηρίων, ενώ διεκδικούν δωρεάν μεταφορά ανέργων, μαθητών και φοιτητών καθώς και ενιαίο, δημόσιο κοινωνικό και ποιοτικό φορέα μετακινήσεων.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.