Σεισμός μεγέθους 4,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε στις 11.15 στο Κιλκίς, ανησυχώντας για ακόμη μια φορά τους Θεσσαλονικείς και κατοίκους άλλων περιοχών της Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς από την περασμένη βδομάδα παρατηρείται αυξημένη σεισμική ακολουθία.
Σύμφωνα με το Εργαστήρι Γεωφυσικής του ΑΠΘ, ο σεισμός είχε επίκεντρο 40 χιλιόμετρα ΒΔ της Θεσσαλονίκης και σημειώθηκε στην ίδια περιοχή που «έδωσε» και τον σεισμό 4,4 Ρίχτερ την περασμένη Πέμπτη.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












