Skip to main content

Απόλυση δύο επίορκων υπαλλήλων από την Περιφέρεια Αττικής

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την απόλυση δύο επίορκων υπαλλήλων που υπηρετούσαν στον τομέα μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής αποφάσισε η περιφερειάρχης Ρένα Δούρου.

Ειδικότερα, υπέγραψε τη λύση της υπαλληλικής σχέσης λόγω αυτοδίκαιης έκπτωσης των δύο υπαλλήλων από την υπηρεσία, σύμφωνα με τις σχετικές δικαστικές αποφάσεις.

Πρόκειται για υπαλλήλους που είχαν παραπεμφθεί ποινικά για το αδίκημα της δωροληψίας, οι οποίοι καταδικάστηκαν σε ποινή φυλάκισης και μετά από αμετάκλητη απόφαση του Αρείου Πάγου απολύονται αυτοδικαίως.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.