Skip to main content

Βόλος: Εννέα κρούσματα σε κέντρο αποκατάστασης – Μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συναγερμός σήμανε απόψε στον Βόλο, όταν εννέα κρούσματα κορωνοϊού εντοπίστηκαν σε Μονάδα Υγείας που λειτουργεί ως Κέντρο Αποκατάστασης στην πόλη.

Τα εννέα άτομα που εντοπίσθηκαν με κορωνοϊό είναι ηλικίας μεταξύ 65 και 90 ετών και όλοι είναι νοσηλευόμενοι, οι οποίοι και μεταφέρθηκαν εσπευσμένα στο “Αχιλλοπούλειο” Νοσοκομείο του Βόλου και νοσηλεύονται στην Β’ Παθολογική Κλινική, η οποία έχει διαμορφωθεί, ώστε να μπορεί να υποδέχεται και να νοσηλεύει ασθενείς με κορωνοϊό.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ οι νοσηλευόμενοι που προσβλήθηκαν από κορωνοϊό είναι έξι γυναίκες και τρεις άνδρες και αντιμετωπίζουν διάφορα προβλήματα υγείας, όπως καρδιακά νοσήματα και εγκεφαλικά.

Ήδη έχει ενημερωθεί ο ΕΟΔΥ και αναμένεται να διενεργηθούν τεστ σε όλο το προσωπικό του Κέντρου Αποκατάστασης, ενώ το επισκεπτήριο στη Μονάδα Αποκατάστασης έχει ήδη απαγορευτεί.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.