Skip to main content

Συνάντηση Γ. Μπαλάφα με δημάρχους της Κρήτης για τη διαχείριση των απορριμμάτων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με αντιπροσωπεία των δημάρχων της Κρήτης συναντήθηκε σήμερα ο υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Γιάννης Μπαλάφας.

Αποκλειστικό θέμα συζήτησης ήταν η διάρθρωση και η λειτουργία των Φορέων Διαχείρισης Απορριμμάτων στην Κρήτη, εν όψει της ψήφισης του νόμου για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Απορριμμάτων.

Οι δήμαρχοι, εκφράζοντας ουσιαστικά την ομόφωνη απόφαση της ΠΕΔ Κρήτης, ζήτησαν από τον υφυπουργό να διατηρηθεί η υφιστάμενη μορφή των Φορέων Διαχείρισης Απορριμμάτων της Κρήτης διατηρώντας την αυτοτέλειά τους και  να συγχωνευθεί ο ΕΣΔΑΚ στον Περιφερειακό ΦΟ.Δ.Σ.Α Κρήτης.

Ταυτόχρονα, ζητήθηκε να προβλεφθεί  η παράταση λειτουργίας των εν λόγω φορέων πέραν της 31ης Δεκεμβρίου 2015, για τουλάχιστον ένα έτος.

Από την πλευρά του, ο κ. Μπαλάφας δεσμεύτηκε να επεξεργαστεί τα αιτήματά τους, δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την καλή εικόνα που παρουσιάζει διαχρονικά η διαχείριση των απορριμμάτων στην Κρήτη. Τέλος, και οι δύο πλευρές τόνισαν πως θα είναι σε συνεχή επικοινωνία για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.