Εικόνες συνωστισμού παρατηρούνται έξω από το ναό του Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη, όπου τελείται η δοξολογία με υγειονομικά μέτρα.
Σύμφωνα με την δημόσια τηλεόραση, ο αριθμός των παρευρισκόμενων εντός του ναού και στο προαύλιο συμπληρώθηκε με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μεγάλη ουρά από πιστούς στα γύρω πεζοδρόμια που ήθελαν να μπουν για να προσκυνήσουν.
Έτσι χρειάστηκε η συνδρομή ανθρώπων της ΕΛΑΣ για να διαλυθεί ο συνωστισμός.
Να σημειωθεί ότι η επίσημη δοξολογία είναι στις 13.00 το μεσημερι.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












