Άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό, καθώς έληξε η στάση εργασίας που είχαν εξαγγελεί οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ), προκειμένου να συμμετάσχουν στις Γενικές Συνελεύσεις του κλάδου τους.
Μοναδικό θέμα συζήτησης ήταν η λήψη απόφασης για την έγκριση σχεδίου της επιχειρησιακής συλλογικής σύμβασης εργασίας (ΕΣΣΕ).
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












