Skip to main content

Νομοτεχνική βελτίωση για τα πρόστιμα που πρέπει να εισπραχθούν από τους ΟΤΑ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Νομοτεχνική βελτίωση για τα πρόστιμα που πρέπει να εισπραχθούν από τους ΟΤΑ, κατέθεσε στο πολυνομοσχέδιο ο υπουργός Εσωτερικών Παναγιώτης Κουρουμπλής.

Με την ρύθμιση που εντάσσεται στο άρθρο 13 παρ. 4 ορίζεται πως τέλη και συναφή πρόστιμα που έχουν αναγνωριστεί με δικαστικές αποφάσεις και έχει αναγνωριστεί η βεβαίωσή τους από τους οικείους ΟΤΑ, εξαιρούνται από την παρούσα διάταξη και εισπράττονται κανονικά.

newsroom naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.