Ευχαριστήρια ανάρτηση του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, στο Twitter για την αποστολή πυροσβεστών από τη Ρουμανία (142 άτομα με 28 οχήματα), οι οποίοι θα υποστηρίξουν τους Έλληνες πυροσβέστες στην αντιμετώπιση των πυρκαγιών.
«Μετά από αίτημά μας, η Ρουμανία στέλνει μια ομάδα πυρόσβεσης για να βοηθήσει τα πληρώματά μας στο έδαφος» αναφέρει.
Όπως συμπληρώνει, «είμαστε πολύ ευγνώμονες για τη συνεχή υποστήριξή τους στον αγώνα κατά των πυρκαγιών».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











