«Ένας δολοφόνος 11 ανθρώπων που δεν έχει δείξει την παραμικρή μεταμέλεια δεν μπορεί να βγαίνει από την φυλακή» σχολίασε μέσω Twitter ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης, σχετικά με τη χορήγηση άδειας στο ηγετικό στέλοχος της 17Ν, Δ. Κουφοντίνα.
«Η δημοκρατία πρέπει να είναι ανεκτική, όχι όμως και με αυτούς που συνεχίζουν να υπερασπίζονται και να προπαγανδίζουν δολοφονικές πράξεις» πρόσθεσε ο κ. Θεοδωράκης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












