Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε σήμερα τηλεδιάσκεψη με την Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν και την Καγκελάριο της Γερμανίας, Άγκελα Μέρκελ.
Βασικό αντικείμενο συζήτησης στην τηλεδιάσκεψη ήταν οι τρόποι επιχειρησιακής συνεργασίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση στη νέα μόνιμη δομή που θα δημιουργηθεί στη Λέσβο.
O Πρωθυπουργός μάλιστα παρουσίασε στη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης βίντεο από τη δομή που στήθηκε μέσα σε λίγες μέρες στο Καρά Τεπέ, αντιπαραβάλλοντάς την με την κατάσταση που παρέλαβε στη Μόρια.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












