Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Αποχωρούν από τα όργανα του ΣΥΡΙΖΑ τα μέλη της ομάδας των «53»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Να αποχωρήσουν από τα όργανα του ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισαν τα μέλη της ομάδας των «53» στη Θεσσαλονίκη, στον απόηχο της παραίτησης του Τάσου Κορωνάκη από τη θέση του γενικού γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχαν σήμερα, η πλειοψηφία των μελών της ομάδας των «53» τάχθηκε υπέρ της αποχώρησης από τον ΣΥΡΙΖΑ και υπέρ της δημιουργίας ενός νέου πολιτικού πόλου.

Μερίδα μελών πρότεινε την εκλογική συνεργασία με την Λαϊκή Ενότητα. Οι τελικές αποφάσεις αναμένεται να ληφθούν την Τετάρτη, όπου θα υπάρξει νέα συνεδρίαση.

Πηγή: ΑΜΠΕ
 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.