«Οι ανακοινώσεις της ΕΛΣΤΑΤ για ύφεση στην ελληνική οικονομία, αλλά και της Eurostat για επιβράδυνση της ευρωπαϊκής οικονομίας, εκθέτουν τόσο την κυβέρνηση όσο και τη ΝΔ και τα άλλα αστικά κόμματα» σχολιάζει το ΚΚΕ αναφορικά με τα στοιχεία που δείχνουν ύφεση και το β’ τρίμηνο του 2016.
Προειδοποιεί ότι η όποια ανάκαμψη θα είναι αναιμική και πάνω απ’ όλα θα την πληρώσει ακριβά ο ελληνικός λαός, με βαριά μέτρα υπέρ του κεφαλαίου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












