Την επίθεση αγνώστων στο παλιό κτήριο του ΔΟΛ καταδίκασε το Ποτάμι, το οποίο κάλεσε την κυβέρνηση να σταματήσει να ανέχεται αυτές τις «τραμπούκικες συμπεριφοράς».
«Το μίσος ορισμένων για τους δημοσιογράφους που δεν συμβιβάζονται με τις υποδείξεις είναι γνωστό και παλιό. Ο μεγαλύτερος εχθρός των σκοταδιστών και των φασιστών, είναι πάντα αυτοί που γράφουν και αυτοί που σχολιάζουν ελεύθερα» ανέφερε, επίσης το αντιπολιτευόμενο κόμμα.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












