Skip to main content

Στο υπ. Τουρισμού ο Κ. Μητσοτάκης – Επί τάπητος ο σχεδιασμός για την τουριστική ανάπτυξη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο υπουργείο Τουρισμού έφτασε, λίγο μετά τις 9 το πρωί, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο των επισκέψεων που πραγματοποιεί σε υπουργεία.

Τον κ. Μητσοτάκη υποδέχθηκαν ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, ο υφυπουργός Μάνος Κόνσολας και ο γ.γ. Κώστας Λούλης.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα ενημερωθεί για την πορεία της τουριστικής περιόδου και θα συζητήσει με την ηγεσία του υπουργείου τις προτεραιότητες και το στρατηγικό σχεδιασμό για την τουριστική ανάπτυξη.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.