Στο υπουργείο Τουρισμού έφτασε, λίγο μετά τις 9 το πρωί, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο των επισκέψεων που πραγματοποιεί σε υπουργεία.
Τον κ. Μητσοτάκη υποδέχθηκαν ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, ο υφυπουργός Μάνος Κόνσολας και ο γ.γ. Κώστας Λούλης.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα ενημερωθεί για την πορεία της τουριστικής περιόδου και θα συζητήσει με την ηγεσία του υπουργείου τις προτεραιότητες και το στρατηγικό σχεδιασμό για την τουριστική ανάπτυξη.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












