Skip to main content

Στ. Παππάς: Σημαντική ευθύνη η διοίκηση του ΟΑΣΘ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν καλές δημόσιες συγκοινωνίες», ήταν η πρώτη δήλωση του Στέλιου Παππά, ως νέου προέδρου του ΟΑΣΘ.

Το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, το οποίο βρέθηκε στο επίκεντρο της κριτικής της αντιπολίτευσης, διαμήνυσε ότι «η ανάθεση αυτού του καθήκοντος σε εμένα είναι σημαντική ευθύνη και πρέπει να στεφθεί με επιτυχία».

Σε δήλωσή του στην Εφημερίδα των Συντακτών, ο ίδιος κατέστησε σαφές ότι «θα πρέπει να σηματοδοτήσουμε τη μάχη που θα δοθεί και η οποία έχει καθαρά κοινωνικά και πολιτικά χαρακτηριστικά».

«Πρόκειται για μια μάχη που πρέπει να διεξάγουμε με επιτυχία. Είναι ένα στοίχημα που πρέπει η Αριστερά να κερδίσει ως υπόδειγμα συνολικής οργάνωσης της κοινωνίας, αφού έχει ως διακύβευμα τα κοινά αγαθά» έσπευσε να προσθέσει, αναφερόμενος στις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

Σημειώνεται ότι η τοποθέτηση του Στέλιου Παππά, πατέρα του Νίκου Παππά, στην προεδρία του ΟΑΣΘ προκάλεσε την έντονη αντίδραση της αντιπολίτευσης, με τη Ν.Δ. να κάνει λόγο για «καθεστώς οικογενειοκρατίας».

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.