Skip to main content

Εξιτήριο για τη Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη

Η μετεγχειρητική της πορεία κρίνεται άριστη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Εξιτήριο από τον «Ευαγγελισμό» πήρε σήμερα η σύζυγος του πρωθυπουργού Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη, σύμφωνα με ανακοίνωση του νοσοκομείου.

Η κ. Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη νοσηλευόταν στο νοσοκομείο έπειτα από επέμβαση για ειλεό.

Σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν, η μετεγχειρητική της πορεία κρίνεται άριστη.

«Σήμερα στις 25.4.2026, η κα Μαρέβα Γκραμπόφσκι -Μητσοτάκη, έλαβε εξιτήριο από το Γ.Ν.Α ”Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ” και η μετεγχειρητική της πορεία κρίνεται άριστη», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.