Η Νέα Δημοκρατία με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στέλνει το μήνυμά της για τα 10 χρόνια ηγεσίας του κόμματος από τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
«10 χρόνια στο τιμόνι της παράταξης. Μαζί συνεχίζουμε», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Νωρίτερα, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, με ξεχωριστή δική του ανάρτηση σημείωσε: «Σήμερα συμπληρώνονται 10 χρόνια από την εκλογή μου στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας. Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο υπερήφανος που ηγούμαι της μεγαλύτερης παράταξης της πατρίδας μας. Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη. Μαζί συνεχίζουμε με το ίδιο πάθος και την ίδια αποφασιστικότητα».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












