Skip to main content

Στη δοξολογία για το νέο έτος Τασούλας, Μητσοτάκης, Ανδρουλάκης

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI

Ο επίσημος εορτασμός στον καθεδρικό ναό Αθηνών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στη δοξολογία στον καθεδρικό ναό Αθηνών για τον εορτασμό του νέου έτους συμμετείχε το πρωί της Πρωτοχρονιάς ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.

Τον Κωνσταντίνο Τασούλα υποδέχθηκαν ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο πρόεδρος της Βουλής Νικήτας Κακλαμάνης, ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ στρατηγός Δημήτριος Χούπης, ο περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας και ο πρωτοσύγκελος της ιεράς αρχιεπισκοπής Αθηνών αρχιμανδρίτης Βαρνάβας Θεοχάρης.

Μεταξύ άλλων, το παρών στην τελετή έδωσε και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.