Με κορωνοϊό διαγνώστηκε χθες το βράδυ ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Όπως έγινε γνωστό, ο κ. Μητσοτάκης εχει πολύ ελαφρά συμπτώματα και είναι από το πρωί στο γραφείο του.
Λόγω της εξέλιξης αυτής, το υπουργικό συμβούλιο θα συνεδριάσει μέσω τηλεδιάσκεψης.
Το απόγευμα ο πρωθυπουργός θα παραστεί κανονικά με μάσκα και θα μιλήσει στην εκδήλωση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, καθώς είναι και σε ανοικτό χώρο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












