Skip to main content

ΥΠΕΞ Ιράν: Έχουμε «εγγενές δικαίωμα στην νόμιμη αυτοάμυνα» – Οι χώρες του Κόλπου «πρέπει να λογοδοτήσουν»

Majid Asgaripour/WANA (West Asia News Agency) via REUTERS

«Βολές» κατά των γειτονικών χωρών από τον εκπρόσωπο του ιρανικού υπουργείου Εξωτερικών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Εσμαΐλ Μπαγκάι, εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών του Ιράν, εξέδωσε μια καυστική δήλωση, επικρίνοντας τους γείτονες του Ιράν στον Κόλπο, το Ισραήλ και τις ΗΠΑ, λέγοντας ότι το Ιράν έχει το δικαίωμα να αμυνθεί.

«Οι νότιοι γείτονες [χώρες του Κόλπου] πρέπει να λογοδοτήσουν», δημοσίευσε ο Μπαγκάι στο X, για τον ρόλο τους στις αμερικανικές επιθέσεις κατά του Ιράν.

«Θα πρέπει να είναι σαφές σε όλους ότι οι στρατιωτικές δυνατότητες του Ιράν διασφαλίζουν το εγγενές δικαίωμα του ιρανικού λαού στην νόμιμη αυτοάμυνα απέναντι στην επιθετικότητα και τα εγκλήματα, ενώ ταυτόχρονα εγγυώνται την ειρήνη και τη σταθερότητα στην περιοχή.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του κοινού πολέμου ΗΠΑ-Ισραήλ κατά του Ιράν, ο ιρανικός στρατός πραγματοποίησε συνεχείς επιθέσεις στους γείτονές του στον Κόλπο, συμπεριλαμβανομένων των εγκαταστάσεων παραγωγής και μεταφοράς ενέργειας.

Με πληροφορίες από Al Jazeera 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.