Skip to main content

Στις 11:00 το Υπουργικό Συμβούλιο στο Μαξίμου – Στο επίκεντρο μεταρρυθμίσεις, οδική ασφάλεια και νομοσχέδιο – σκούπα για την υγεία

ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ

25 μεταρρυθμίσεις για το β' εξάμηνο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Υπό την προεδρία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη συνεδριάζει στις 11:00 το πρωί της Πέμπτης το Υπουργικό Συμβούλιο, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Στην ατζέντα της συνεδρίασης περιλαμβάνονται:

  • Παρουσίαση από τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και υπουργό Επικρατείας Κωστή Χατζηδάκη και τον υπουργό Επικρατείας Άκη Σκέρτσο για την αναθεώρηση του Ενοποιημένου Σχεδίου Κυβερνητικής Πολιτικής, με επίκεντρο 25 μεταρρυθμίσεις που έχουν προγραμματιστεί για το β’ εξάμηνο του 2025.
  • Παρουσίαση του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης από τον υπουργό Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιο.
    Εισήγηση από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου για το νομοσχέδιο ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας με εργαλεία ψηφιακής τεχνολογίας.
  • Παρουσίαση από τον υπουργό Δικαιοσύνης Γιώργο Φλωρίδη του νομοσχεδίου ενσωμάτωσης της ευρωπαϊκής Οδηγίας 2024/1226, που αφορά στον ορισμό ποινικών αδικημάτων για παραβιάσεις περιοριστικών μέτρων της Ε.Ε., καθώς και τροποποιήσεις της Οδηγίας 2018/1673.
  • Παρουσίαση από τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη νομοσχεδίου-σκούπα του υπουργείου του, με διατάξεις για διάφορους τομείς της δημόσιας υγείας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.