Skip to main content

Τήνος: Στη λειτουργία της Πρώτης Ανάστασης παρέστη ο Κ. Μητσοτάκης – Φωτογραφίες

Ο πρωθυπουργός παρακολούθησε τη Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Tη Θεία Λειτουργία της πρώτης Αναστάσεως στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας Τήνου παρακολούθησε σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Απευθυνόμενος στον πρωθυπουργό κατά την πρώτη Ανάσταση ο Μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος ανέφερε: «Είχατε την ανάγκη την ψυχική ως άνθρωπος όπως και ο καθένας από μας να έρθετε εδώ για μία προσωπική προσευχή. Για να πάρετε δύναμη και να συνεχίσετε. Γιατί όλοι οι άνθρωποι έχουμε ευθύνες στους ώμους μας. Ευθύνες οικογενειακές, ευθύνες επαγγελματικές, ευθύνες καθημερινές, ευθύνες κοινωνικές. Και αν ο καθένας από εμάς έχει μικρές και ανώδυνες ευθύνες, εσείς στις πλάτες σας φέρετε τις ευθύνες του έθνους ολοκλήρου. Και χρειάζεστε την προσευχή για αυτή την δύναμη της Παναγίας μας».

Χθες ο πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από τη σύζυγό του Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη, παρακολούθησε την Ακολουθία και Περιφορά του Επιταφίου.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.