Σε θετικό κλίμα διεξήχθη ο νέος γύρος των συναντήσεων για τα Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης (Μ.Ο.Ε.) μεταξύ της ελληνικής και της τουρκικής αντιπροσωπείας στην Κωνσταντινούπολη. Η συνάντηση φιλοξενήθηκε στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας της Τουρκίας.
Οι αντιπροσωπείες αποτελούνταν από πρέσβεις, υψηλόβαθμους στρατιωτικούς και άλλους αξιωματούχους και από τις δύο πλευρές.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, τα δύο μέρη έκαναν ανασκόπηση των προγραμματισμένων για το 2024 ΜΟΕ και συζήτησαν την υλοποίηση των αμοιβαία συμφωνημένων δραστηριοτήτων ΜΟΕ για το 2025.
Η επόμενη συνάντηση θα φιλοξενηθεί στην Ελλάδα.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












