Η Υπηρεσία Διπλωματικού και Ιστορικού Αρχείου του Υπουργείου Εξωτερικών διοργανώνει αύριο, Τετάρτη 30 Οκτωβρίου, στις 5:00 μ.μ., στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο της Αθήνας, παρουσίαση της έκθεσης με τίτλο «Οι σχέσεις Ελλάδας – Ιαπωνίας μέσα από τα διπλωματικά έγγραφα».
Η έκθεση διοργανώνεται στο πλαίσιο του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας-Ιαπωνίας 2024. Θα είναι ανοικτή για το κοινό στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο έως τις 4 Νοεμβρίου και στη συνέχεια θα μεταφερθεί στο Τόκυο.
Στην παρουσίαση της έκθεσης θα απευθύνει χαιρετισμό ο Υφυπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Κώτσηρας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












