Skip to main content

Ολγα Γεροβασίλη στην Π.Γ. του ΣΥΡΙΖΑ: Η σύγκληση της ΚΕ είναι η μίνιμουμ κίνηση αξιοπρέπειας

(ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI)

«⁠Η δράση του Κασσελάκη είναι διασπαστική κίνηση. Όχι η αντίδραση του κόμματος απέναντι σ' αυτή»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στη σύγκληση της Κεντρικής Επιτροπής του Σαββάτου επέμεινε η Όλγα Γεροβασίλη στην τοποθέτησή της στη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας που είναι σε εξέλιξη λέγοντας ότι «η αντίδραση μετά τις δηλώσεις Κασσελάκη  είναι η μίνιμουμ κίνηση αξιοπρέπειας».

Ακολούθως εξήγησε: «Ο Κασσελάκης δεν πήρε πίσω το εξώδικο. Εξακολουθεί να λέει ότι είναι πρόεδρος, άρα ⁠δεν σέβεται τις αποφάσεις του κόμματος. Χθες μίλησε για αλλαγή πολιτεύματος, κάτι που είναι λόγος αποκλεισμού του κόμματος από εθνικές εκλογές».

Κλείνοντας υποστήριξε ότι «⁠Η δράση του Κασσελάκη είναι διασπαστική κίνηση. Όχι η αντίδραση του κόμματος απέναντι σ’ αυτή».

Είναι εμφανές ότι οι “87” κινούνται στην κατεύθυνση του αποκλεισμού του Στέφανου Κασσελάκη από την κούρσα της ηγεσίας, εφόσον δεν ανακαλεί τις δηλώσεις του.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.