«Σήμερα πάμε όλοι στις κάλπες, όλοι οι φίλοι, τα μέλη οι δημοκρατικοί πολίτες για να θέσουμε τις βάσεις για το μεγάλο και κυβερνών ΠΑΣΟΚ» δήλωσε η υποψήφια για την προεδρία του κόμματος, Άννα Διαμαντοπούλου, αφού άσκησε το εκλογικό της δικαίωμα.
«Όλοι μαζί θα διαμορφώσουμε ένα καλύτερο μέλλον, μία ισχυρή Ελλάδα, μία δίκαιη κοινωνία και ένα αποτελεσματικό κράτος. Πάμε κάλπες» πρόσθεσε.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












