Skip to main content

Κασσελάκης για ομιλία Mητσοτάκη: Κανένα όραμα, καμία έμπνευση, να περιμένετε τη δική μου ομιλία

Ο Στ. Κασσελάκης στο περιθώριο της Κεντρικής Επιτροπής. ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI)

Το πρώτο σχόλιο του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης επί της ομιλίας του πρωθυπουργού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ σχολίασε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης μιλώντας στους δημοσιογράφους στο περιθώριο της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος.

Συγκεκριμένα ανέφερε: «’Ακουσα την ομιλία Mητσοτάκη στην ΔΕΘ, κανένα όραμα, καμμία έμπνευση, στείρα παροχολογία. Να περιμένετε την δίκη μου ομιλία την επόμενη εβδομάδα».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.