Την ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ σχολίασε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης μιλώντας στους δημοσιογράφους στο περιθώριο της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος.
Συγκεκριμένα ανέφερε: «’Ακουσα την ομιλία Mητσοτάκη στην ΔΕΘ, κανένα όραμα, καμμία έμπνευση, στείρα παροχολογία. Να περιμένετε την δίκη μου ομιλία την επόμενη εβδομάδα».
- Δείτε εδώ όλες τις εξελίξεις για την κρίσιμη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












