Skip to main content

Φυλλορροεί η Κοινοβουλευτική Ομάδα των Σπαρτιατών: Αποχώρησε ο Γ. Ασπιώτης

(ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)

Οι «Σπαρτιάτες» μένουν με πέντε βουλευτές

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ακόμη ένας βουλευτής ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Κοινοβουλευτική Ομάδα των Σπαρτιατών, μετά τον Μιχάλη Γαυγιωτάκη. Και ο Γεώργιος Ασπιώτης με επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την ΚΟ.

Μετά την αποχώρηση του Γ. Ασπιώτη, οι «Σπαρτιάτες» μένουν με πέντε βουλευτές και οι ανεξάρτητοι βουλευτές γίνονται έντεκα.

Τι γίνεται αν μείνουν οι Σπαρτιάτες με λιγότερους από 5 βουλευτές

Στην περίπτωση που οι «Σπαρτιάτες» μείνουν με κάτω από πέντε βουλευτές παύουν να είναι Κοινοβουλευτική Ομάδα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.