Με τον Διοικητή, Αιμίλιο Βουγιουκλάκη, συναντήθηκε η υποψήφια Ευρωβουλευτής της ΝΔ, Ελεονώρα Μελέτη στο Γ.Ν. Ασκληπιείο Βούλας.
Στη συνέχεια, συνομίλησε με το υγειονομικό προσωπικό του νοσοκομείου και επισκέφθηκε τις ανακαινισμένες πτέρυγές του.
Η κα Μελέτη συνεχάρη τον Διοικητή για το έργο που επιτελεί, με τον ίδιο να της αντεύχεται καλή επιτυχία στις επερχόμενες ευρωεκλογές.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












