Στην συνάντηση Υψηλού Επιπέδου της 55ης Συνόδου του Συμβουλίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ στη Γενεύη πρόκειται να συμμετάσχει ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης.
Ο Έλληνας ΥΠΕΞ θα παρέμβει με δήλωσή του στην σύνοδο που θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου.
Στο περιθώριο της Συνόδου, ο κ. Γεραπετρίτης θα συναντηθεί με τον Ύπατο Εκπρόσωπο του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, Βόλκερ Τουρκ (Volker Türk) και με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο του Παγκόσμιου Εβραϊκού Συμβουλίου, Μάραμ Στερν (Maram Stern).
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











