Απαράδεκτη χαρακτηρίζει το ΚΚΕ «την απόφαση της κυβέρνησης της Ν.Δ. και του προέδρου της ελληνικής βουλής να φωταγωγηθεί το κτίριο του κοινοβουλίου με τη σημαία του κράτους του Ισραήλ».
Όπως σημειώνει η Κ.Ο. του ΚΚΕ το κράτος του Ισραήλ «διατηρεί πολύχρονη, βάρβαρη κατοχή στα παλαιστινιακά εδάφη, δολοφονεί τον παλαιστινιακό λαό, βομβαρδίζει και επιβάλλει απάνθρωπο αποκλεισμό στη Λωρίδα της Γάζας και ετοιμάζεται για χερσαία επέμβαση».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












