Skip to main content

ΣΥΡΙΖΑ: Στάχτη στα μάτια οι απολύσεις στα νοσοκομεία- Η κυβέρνηση έχει την ευθύνη για την υποστελέχωση του ΕΣΥ

(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

«Σε αυτή τη δεύτερη θητεία, δεν έχει κανένα άλλοθι η κυβέρνηση ΝΔ-Μητσοτάκη για την εγκληματική πολιτική της σε βάρος της δημόσιας υγείας».

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι απολύσεις  των γαλάζιων  διοικήσεων στα νοσοκομεία «ΜΕΤΑΞΑ» και «Αγία Όλγα» από τον υπουργό Υγείας είναι «στάχτη στα μάτια», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Όπως αναφέρει, «η κυβέρνηση και οι πολιτικές της έχουν την αποκλειστική ευθύνη για την υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση του ΕΣΥ,  τη διάλυση των νοσοκομείων, την παραμέληση των ψυχιατρικών δομών και της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης, την κατάντια του «ΜΕΤΑΞΑ», τις τραγικές συνθήκες νοσηλείας στην ψυχιατρική κλινική του Αγία Όλγα».

Ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί την κυβέρνηση πως από τη μία « τοποθέτησε τις γαλάζιες  διοικήσεις των νοσοκομείων» και από την άλλη τωρα «τις καρατομεί για να διώξει από πάνω της τις ευθύνες».

«Αλλά δεν μπορεί, πλέον, να κρυφτεί», τονίζει. «Σε αυτή τη δεύτερη θητεία, δεν έχει κανένα άλλοθι η κυβέρνηση ΝΔ-Μητσοτάκη για την εγκληματική πολιτική της σε βάρος της δημόσιας υγείας», καταλήγει.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.