Την προεκλογική του καμπάνια ξεκινά και επίσημα ο ΣΥΡΙΖΑ, με ένα σποτ με τίτλο «Στις 21 Μαΐου γυρνάμε την πλάτη στην αδικία».
Το βίντεο εστιάζει στους γιατρούς του ΕΣΥ, στους εργαζόμενους στην εστίαση και στους αγρότες.
«”Να βάλει κι αυτή πλάτη”. Ο Μίλτος, η Κλέλια, ο Κώστας. Αυτές είναι οι πλάτες τους. Στις 21 Μαΐου γυρνάμε την πλάτη στην αδικία» αναφέρεται στην περιγραφή του βίντεο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












