Skip to main content

ΠτΔ: Η Ελλάδα στέκεται αλληλέγγυα με τον ουκρανικό λαό, που μάχεται ηρωικά

Μήνυμα της Κατερίνας Σακελλαροπούλου για τον έναν χρόνο από την εισβολή

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με αφορμή τη συμπλήρωση ενός χρόνου από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, υπογράμμισε μη μήνυμά της την στήριξη της χώρας μας στον ουκρανικό λαό που «μάχεται ηρωικά κατά της ρωσικής εισβολής για την ελευθερία και την εδαφική ακεραιότητα της πατρίδας του. Η στήριξη στην Ουκρανία είναι καθήκον όλων μας».

Όπως αναφέρει η κ. Σακελλαροπούλου:

«Ένας χρόνος συμπληρώνεται από την έναρξη ενός αδιανόητου πολέμου, ο οποίος αποτελεί ευθεία αμφισβήτηση της φιλελεύθερης δημοκρατίας και των ευρωπαϊκών αξιών. Η Ελλάδα στέκεται αλληλέγγυα με τον ουκρανικό λαό, που μάχεται ηρωικά κατά της ρωσικής εισβολής για την ελευθερία και την εδαφική ακεραιότητα της πατρίδας του. Η στήριξη στην Ουκρανία είναι καθήκον όλων μας. Slava Ukraini!».

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.