Skip to main content

Κ. Μητσοτάκης: Αταλάντευτα στο πλευρό της Ουκρανίας η Ελλάδα

Τι αναφέρει ο πρωθυπουργός σε tweet του για τη συμπλήρωση ενός έτους από την έναρξη της ρωσικής εισβολής

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την αλληλεγγύη της Ελλάδας στην Ουκρανία εκφράζει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτησή του στο Twitter για τη συμπλήρωση ενός έτους από την έναρξη της ρωσικής εισβολής.

«Έναν χρόνο μετά την παράνομη εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, η Ελλάδα στέκεται αταλάντευτα στο πλευρό των γενναίων υπερασπιστών της ελευθερίας και της δημοκρατίας» σημειώνει στο tweet του ενώ κάνει ειδική μνεία στη Μαριούπολη: «Η σκέψη μας είναι επίσης με την κατεστραμμένη πόλη της Μαριούπολης και τους ομογενείς μας εκεί» αναφέρει και προσθέτει:

«Θα είμαστε δίπλα στην Ουκρανία μέχρι τη νίκη της».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.