Με κορωνοϊό νόσησε ο κυβερνητικός Εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μάλιστα, τονίζει σε ανάρτησή του στο Twitter ότι είναι πλήρως εμβολιασμένος: «Μόλις διαγνώστηκα θετικός στον Covid-19. Είμαι πλήρως εμβολιασμένος και τις επόμενες ημέρες θα εργαστώ από το σπίτι. Εμβολιαζόμαστε – προστατευόμαστε», αναφέρει ο κ. Οικονόμου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












