«Είναι εντυπωσιακό, αλλά μετά από πέντε ημέρες προειδοποιήσεων και υποτιθέμενης προετοιμασίας του κρατικού μηχανισμού, στις πρώτες ώρες χιονόπτωσης έχουν ήδη κλείσει ακόμη και κεντρικές οδικές αρτηρίες εντός της πρωτεύουσας» σχολιάζει για την κακοκαιρία «Ελπίς» που πλήττει και την Αττική ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία.
Όπως σημειώνει, «προφανώς το δόγμα Μητσοτάκη για την πολιτική προστασία είναι να στέλνει sms στο κινητό των πολιτών.
Πέραν τούτου ουδέν και η ευθύνη και πάλι ατομική».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











