Η ενίσχυση της συνεργασίας Ελλάδας – Ρωσίας στον αμυντικο – τεχνικό τομέα ήταν το αντικείμενο της 14ης σύσκεψης της μικτής Επιτροπής Αμυντικο-Τεχνικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών που πραγματοποιήθηκε στη Μόσχα.
Η χώρα μας συμμετείχε με αντιπροσωπεία της ΓΔΑΕΕ με επικεφαλής τον γενικό διευθυντή, αντιναύαρχο (ε.α.) Κυριάκο Κυριακίδη και η ρωσική πλευρά με αντιπροσωπεία της ρωσικής ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Αμυντικο-Τεχνικής Συνεργασίας με επικεφαλής τον γενικό διευθυντή Ντιμίτρι Σουγκάεφ.
Επιπλέον συμμετείχαν ο Ιγκόρ Ναγκόρνι, υποδιευθυντής του τμήματος Εξωτερικής Πολιτικής της Προεδρίας της Ρωσικής Ομοσπονδίας και εκπρόσωποι της κρατικής εταιρείας Rosoboronexport.
Η σύσκεψη έγινε στο πλαίσιο ενίσχυσης της συνεργασίας των δύο χωρών στον αμυντικο-τεχνικό τομέα και αποτελεί συνέχεια της υποστήριξης των υφιστάμενων θεμάτων των τελευταίων ετών, αναφέρει σχετική ανακοίνωση της ΓΔΑΕΕ.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












