Skip to main content

Βουλή: Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για ΔΕΗ – ΔΕΠΑ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Κατατέθηκε στη Βουλή, το βράδυ της Παρασκευής, το νομοσχέδιο του Υπουργείου Ενέργειας για τη ΔΕΗ και τη ΔΕΠΑ.

Στo εν λόγω νομοσχέδιο προβλέπεται η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας, αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της ΔΕΗ, η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΠΑ και η στήριξη των ΑΠΕ.

Το νομοσχέδιο αναμένεται να εισαχθεί προς συζήτηση στις Επιτροπές, την ερχόμενη Δευτέρα, ώστε έως τα τέλη του μήνα να έχει ψηφιστεί από την Ολομέλεια της Βουλής.

naftemporiki.gr 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.