Ανοίγει η αυλαία της ανάκρισης για την υπόθεση της Νοβάρτις και τις τυχόν ευθύνες του πρώην υπουργού Δικαιοσύνης Δημήτρη Παπαγγελόπουλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κύκλος της ανάκρισης ανοίγει με τους μηνυτές Αντώνη Σαμαρά, Ευάγγελο Βενιζέλο και Ανδρέα Λοβέρδο, οι οποίοι έχουν κληθεί σε κατάθεση από την ανακρίτρια αρεοπαγίτη κ. Αλεβιζοπούλου.
Ειδικότερα, ο Α. Σαμαράς θα καταθέσει στις 5 Νοεμβρίου, στις 6 ο Ε. Βενιζέλος και στις 9 ο Ανδρέας Λοβέρδος.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












