«Μπορεί να εγγυηθεί η Νέα Δημοκρατία ότι το δημόσιο θα εξασφαλίσει ποσό ανάλογο των 250 εκατ. που είχε εξασφαλίσει ο δικός μας διαγωνισμός;», διερωτάται ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς, με ανάρτησή του στο Twitter, αναφερόμενος στο ζήτημα των τηλεοπτικών αδειών.
Νωρίτερα, σε άλλη ανάρτησή του, ο κ.Παππάς ανέφερε πως «ο κ. Μητσοτάκης δε θέλει τίμημα και προϋποθέσεις για τα κανάλια, από τώρα ως το νέο διαγωνισμό του ΕΣΡ».
«Τσάμπα όλα. Για αυτό όλη φασαρία», πρόσθεσε ο υπουργός Επικρατείας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











