Skip to main content

ΟΛΠ: «Πράσινο φως» για τη μετατροπή σε ναυπηγείο της ΝΕΖ Περάματος

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Από την έντυπη έκδοση

Σε ναυπηγείο έχει τη δυνατότητα να μετατρέψει τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά, που ελέγχεται μετοχικά από την Cosco.

Έπειτα από πολύμηνες διαδικασίες και αφού είχε «χάσει» σε επίπεδο περιφέρειας και επιτροπών υπουργείου Ανάπτυξης, ο ΟΛΠ προσέφυγε στο ΣτΕ το οποίο με την απόφασή του 766 – 29/4/2020 (Ε τμήμα επταμελούς σύνθεσης) έκανε δεκτή την αίτηση ακύρωσης του ΟΛΠ για την υπόθεση άρνησης της Περιφέρειας χορήγησης άδειας εγκατάστασης ναυπηγείου. 

ΣΕΝΑΒΙ: «Μολών Λαβέ»

Η απόφαση δεν έχει καθαρογραφεί ακόμα, προκειμένου όλες οι ενδιαφερόμενες πλευρές να έχουν πρόσβαση στο σκεπτικό, αλλά ακόμα και η πληροφορία που κυκλοφόρησε στο μεγάλο λιμάνι έχει ξεσηκώσει ήδη κύματα αντιδράσεων στο μέτωπο των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τη Ζώνη για εργασίες.

Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του προέδρου του ΣΕΝΑΒΙ Βασίλη Κανακάκη στη «Ν» ο οποίος επισημαίνει ότι η σύμβαση παραχώρησης της περιοχής που ελέγχεται από τον ΟΛΠ, μεταξύ ελληνικού Δημοσίου και λιμανιού, δεν επιτρέπει τη λειτουργία ναυπηγείου, παρά μόνο επισκευαστικής βάσης.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.