Tο Ιράν δημιούργησε νέο μηχανισμό για τη διαχείριση της διέλευσης πλοίων μέσω του Στενού του Ορμούζ, μετέδωσε την Τρίτη το ιρανικό τηλεοπτικό δίκτυο Press TV.
Το Ιράν προειδοποίησε το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ να μείνει έξω από το Στενό του Ορμούζ, ζητώντας από τα εμπορικά πλοία να προσααρμόζουν κάθε διέλευση με τον ιρανικό στρατό.
Επίσης, εξέδωσε έναν νέο χάρτη του στενού με μια διευρυμένη ιρανική περιοχή ελέγχου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











