Μηχανική βλάβη σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης στο επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «ΕΛΥΡΟΣ» λίγη ώρα πριν από τον προγραμματισμένο απόπλου του από το λιμάνι του Πειραιά προς Χανιά.
Η βλάβη αποκαταστάθηκε και το πλοίο αναχώρησε τα μεσάνυχτα για τον προορισμό του.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή, το πλοίο στις 3:30 τα μεσάνυχτα αναχώρησε κανονικά από το λιμάνι του Πειραιά εκτελώντας τον προγραμματισμένο του πλού από Πειραιά για Χανιά, μεταφέροντας συνολικά 1.254 επιβάτες, 224 Ι.Χ. οχήματα, 35 δίκυκλα, 95 φορτηγά, 3 λεωφορεία, 4 τροχόσπιτα και 2 τρέιλερ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












