Skip to main content

Με ούριο άνεμο οι ελληνικές ναυτιλιακές στη Wall Street

Ένα από τα κορυφαία picks των αναλυτών είναι η Star Bulk Carriers

“Bullish” δηλώνουν μεγάλοι διεθνείς οίκοι για την πορεία των μετοχών των περισσότερων ελληνικών ναυτιλιακών εισηγμένων στο αμερικανικό χρηματιστήριο, αυξάνοντας τις τιμές στόχους και διατηρώντας σύσταση “Buy”.

Ένα από τα κορυφαία picks των αναλυτών είναι η Star Bulk Carriers, συμφερόντων Πέτρου Παππά, εταιρεία με αποκλειστική δραστηριότητα στο ξηρό φορτίο και κεφαλαιοποίηση ύψους 2,18 δισ. δολαρίων.

Συγκεκριμένα, η νορβηγική επενδυτική τράπεζα Cleaves Securities διατήρησε στην τελευταία έκθεσή της σύσταση “Buy” και ανέβασε την τιμή-στόχο στα 34 δολάρια από 31 που ήταν προηγουμένως. Σημειώνεται ότι η μετοχή διαπραγματεύεται σήμερα στα 21,19 δολάρια (στοιχεία έως 24/4). Η SBLK είναι από τις λίγες εταιρείες με δραστηριότητα στο ξηρό φορτίο που διατηρούν τη δυναμική τους και παραμένουν στις top επιλογές των αναλυτών. Υπενθυμίζεται, ότι τα ναύλα για τα φορτηγά έχουν υποχωρήσει από τα επίπεδα-ρεκόρ, στα οποία είχαν αναρριχηθεί την προηγούμενη διετία.

Στα 30 δολάρια διαμορφώνεται η τωρινή τιμή-στόχος, με σύσταση “Buy” από την αμερικανική επενδυτική τράπεζα Stifel, από 27 δολάρια προηγουμένως. Τέλος, η αμερικανική Jefferies προβλέπει τιμή 26 δολάρια και συστήνει “Buy”.

Ενδιαφέρουσες αποδόσεις εμφανίζει η μετοχή της Tsakos Energy Navigation του Νικόλα Τσάκου, η οποία διαχειρίζεται στόλο tankers και LNG carriers και έχει κεφαλαιοποίηση ύψους 557,07 εκατ. δολαρίων. Η Jefferies διατηρεί σύσταση “Buy” και προβλέπει τιμή-στόχο στα 30 δολάρια, όταν σήμερα η μετοχή διαπραγματεύεται στα 18,88 δολάρια.

Σύσταση “Buy” και τιμή-στόχο στα 40 δολάρια για τη Navios Maritime Partners της Αγγελικής Φράγκου “βλέπει” η Jefferies. Η τιμή της εταιρείας, η οποία ελέγχει bulk carriers, tankers και containerships, διαπραγματεύεται σήμερα στα 23,68 δολάρια. Η τωρινή κεφαλαιοποίησή της εκτιμάται στα 714,77 εκατ. δολάρια.

Η Jefferies είναι αισιόδοξη και για την πορεία των Danaos Corporation του Γιάννη Κούστα και Global Ship Lease του Γιουρούκου, εταιρείες που δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στην αγορά των containerships. Ειδικότερα, η αμερικανική επενδυτική τράπεζα συστήνει “Buy” για αμφότερες και θέτει τιμές-στόχους στα 80 δολάρια για την DAC (από 58,57 σήμερα) και στα 25 δολάρια για την GSL (από 19,64 σήμερα). Η κεφαλαιοποίηση της πρώτης διαμορφώνεται στα 1,19 δισ. δολάρια και της δεύτερης στα 706,85 εκατ. δολάρια.

Θετικές είναι οι εκτιμήσεις της Jefferies και για την Dorian LPG του Γιάννη Χατζηπατέρα, με σύσταση “Buy” και τιμή-στόχο στα 27 δολάρια, από 21,97 σήμερα. H εταιρεία δραστηριοποιείται στην αγορά μεταφοράς LPG και διαθέτει κεφαλαιοποίηση ύψους 901,43 εκατ. δολαρίων.

Ανάμεικτες είναι οι εκτιμήσεις των αναλυτών για την πορεία των τιμών της Costamare, συμφερόντων Κωστή Κωνσταντακόπουλου, της Safe Bulkers του Πόλυ Β. Χατζηιωάννου και της Diana Shipping, στο “τιμόνι” της οποίας βρίσκεται η Σεμίραμις Παληού. Πρόκειται για τρεις από τις κορυφαίες ελληνικές ναυτιλιακές μετοχές, βάσει κεφαλαιοποίησης. Συγκεκριμένα, η CMRE έχει κεφαλαιοποίηση 1,15 δισ. δολαρίων, η SB 449,32 εκατ. δολαρίων και η DSX 427,04 εκατ. δολαρίων.