Skip to main content

Βιετνάμ: Νέα περιοριστικά μέτρα σε 16 νότιες επαρχίες κατά της εξάπλωσης του Covid-19

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το Βιετνάμ θα επιβάλλει περιορισμούς στις μετακινήσεις σε 16 νότιες επαρχίες και για δύο εβδομάδες από τη Δευτέρα, καθώς η ασιατική χώρα βρίσκεται αντιμέτωπη με το χειρότερο μέχρι τώρα ξέσπασμα του Covid-19, όπως ανακοίνωσε σήμερα η κυβέρνηση.

Το Βιετνάμ κατόρθωσε να κρατήσει σε σχετικό χαμηλό επίπεδο τον αριθμό των κρουσμάτων, μέσω της διεξαγωγής μαζικών και στοχευμένων διαγνωστικών τεστ, αλλά και της λεπτομερούς ιχνηλάτησης των επαφών, όπως και της διεξαγωγής ελέγχων στα σύνορα, αλλά και της επιβολής μέτρων καραντίνας.

Ωστόσο, ο εντοπισμός νέων συρροών μολύνσεων κατά τις πρόσφατες εβδομάδες, έχει κλιμακώσει την ανησυχία μεταξύ των αξιωματούχων του τομέα της υγείας.

“Το ξέσπασμα που αντιμετωπίζουμε τώρα, γίνεται πιο πολύπλοκο” ανέφερε σε μία ανακοίνωσή της, η κυβέρνηση. “Οι περιορισμοί επιβάλλονται για την προστασία της υγείας των ανθρώπων”.

Το Βιετνάμ ανέφερε σήμερα 3.718 νέα περιστατικά μολύνσεων. Πρόκειται για τον υψηλότερο αριθμό ημερήσιων κρουσμάτων και για την τρίτη συνεχόμενη ημέρα, με περισσότερα από 3.000 κρούσματα μόλυνσης από τον Covid-19.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.